Stella Zrt. Értékesítési tréning 2018. április 18

Stella Zrt. Értékesítési tréning 2018. április 18

content/galeria/20180428_105116_resized.jpg

Stella Zrt. Értékesítési tréning

A Stella Zrt. április végén rendezte partnerei részére az ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING-et.

A résztvevők betekintést kaptak  a NEMZETKÖZI FODRÁSZ-KOZMETIKAI IPARI TRENDEK, piaci TENDENCIÁK, TERMÉK fejlesztési irányzatok, AKTUALITÁSOK világába,  a HAZAI FODRÁSZ-KOZMETIKAI PROFESSZIONÁLIS KERESKEDELEM HELYZETÉBE.

Megismerhették 

.  ● ÚJ TREND ● ÚJ PORTFÓLIÓ ● ÚJ SZORTIMENT a Stellában

BŐR és HAJPROBLÉMA ORIENTÁLT FEJLESZTÉS, nemzetközileg szabadalmazott

és ECOCERT minősítésű természetes összetevők alkalmazása a ,,természet jegyében

4.  TERMÉKISMERET TERMÉK FILOZÓFIA A SIKERES ÉRTÉKESÍTÉS ALAPFELTÉTELE

5.  A STELLA SZALONKOZMETIKUMOK ÉS HAJÁPOLÓK ELŐNYEI:

  • Széleskörű manuális és gépi alkalmazási lehetőség és hatásmechanizmus
  • Korszerű, minerál alapú, almaőssejtes, természetes olajbázisú, mikropigmentes, kőolajszármazék-, és parabén mentes alapanyagok
  • Ammónia szegény és ammónia mentes SLES FREE és THIOGLIKOL mentes összetétel
  • Bőr és HAJPROBLÉMA orientált szalonkezelésekhez kúrákhoz és otthoni ápoláshoz történő fejlesztés

6.  JÖVEDELMEZŐ ÉRTÉKESÍTÉSI LEHETŐSÉG ÉS ISMÉRVEI

7.  Befejezésül INTERAKTÍV ÉRTÉKESÍTÉS gyakorlati alkalmazása NYEREMÉNY JÁTÉKKAL

Kövessen minket

facebook