Stella Zrt. Értékesítési tréning 2018. április 18

Stella Zrt. Értékesítési tréning 2018. április 18

Stella Zrt. Értékesítési tréning

A Stella Zrt. április végén rendezte partnerei részére az ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING-et.

A résztvevők betekintést kaptak  a NEMZETKÖZI FODRÁSZ-KOZMETIKAI IPARI TRENDEK, piaci TENDENCIÁK, TERMÉK fejlesztési irányzatok, AKTUALITÁSOK világába,  a HAZAI FODRÁSZ-KOZMETIKAI PROFESSZIONÁLIS KERESKEDELEM HELYZETÉBE.

Megismerhették 

.  ● ÚJ TREND ● ÚJ PORTFÓLIÓ ● ÚJ SZORTIMENT a Stellában

BŐR és HAJPROBLÉMA ORIENTÁLT FEJLESZTÉS, nemzetközileg szabadalmazott

és ECOCERT minősítésű természetes összetevők alkalmazása a ,,természet jegyében

4.  TERMÉKISMERET TERMÉK FILOZÓFIA A SIKERES ÉRTÉKESÍTÉS ALAPFELTÉTELE

5.  A STELLA SZALONKOZMETIKUMOK ÉS HAJÁPOLÓK ELŐNYEI:

  • Széleskörű manuális és gépi alkalmazási lehetőség és hatásmechanizmus
  • Korszerű, minerál alapú, almaőssejtes, természetes olajbázisú, mikropigmentes, kőolajszármazék-, és parabén mentes alapanyagok
  • Ammónia szegény és ammónia mentes SLES FREE és THIOGLIKOL mentes összetétel
  • Bőr és HAJPROBLÉMA orientált szalonkezelésekhez kúrákhoz és otthoni ápoláshoz történő fejlesztés

6.  JÖVEDELMEZŐ ÉRTÉKESÍTÉSI LEHETŐSÉG ÉS ISMÉRVEI

7.  Befejezésül INTERAKTÍV ÉRTÉKESÍTÉS gyakorlati alkalmazása NYEREMÉNY JÁTÉKKAL

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

facebook