Gyik

Hol fogadják el a Stella Törzsvásárlói kártyát?

Hogyan tudok Stella Törzsvásárlói Kártyát igényelni?

Milyen előnyöket jelent számomra a Stella Törzsvásárlói Kártya?

Ki igényelhet Törzsvásárlói Kártyát?

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?

Mi a különbség az alap- és a professzionális regisztráció között?

Ki jogosult szakmai regisztrációra?

Mit kell tennem szakmai regisztrációhoz?

Ki jogosult kereskedői regisztrációra?

Mit kell tennem kereskedői regisztrációhoz?

Mit tegyek, ha nem érkezett meg a regisztrációt követően a visszaigazoló e-mail?

Mi lehet az oka, hogy nem sikerül a vállalati oldalon – www.stellart.hu – a professzionális regisztráció?

A régi Stella webáruházhoz tartozó regisztrációm érvényes-e az új webáruházra is?

Mit kell tenni, ha már az új webáruházba beregisztrált, de elfelejtette jelszavát?

Mit kell tenni megváltozott e-mail cím/telefonszám/lakcím esetén?

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Mennyi idő alatt szállítják ki a megrendelt csomagot?

Mennyibe kerül a szállítási költség?

Van-e minimális rendelési limit határ?

Mi történik, ha megrendeltem egy terméket, de nincs készleten?

Mi a helyzet, ha a terméket nem jó áron kaptam meg?

Személyes átvétel esetén (Stella Szakáruház) meddig vehetem át a megrendelt termékeket?

Milyen módon tudom kiegyenlíteni a megrendelt csomagom ellenértékét?

Mi az a PayPal fizetés?

Miért nem látom minden termék árát?

Mikor vannak akciók, hogyan értesülhetek leghamarabb az új termékekről?

Mikor tudok személyesen is ellátogatni a Stella üzleteibe?

Kihez tudok fordulni személyesen kérdéseimmel?

Amennyiben kereskedő vagy szakmabeli vagyok, érvényesek-e a kedvezményeim a Stella Star és a Stella Extra üzletekben?

Milyen oktatások vannak?

Hogyan jelentkezhetek a tanfolyamokra?

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

facebook